Морські перевезення з Китаю

Морські перевезення з Китаю

Морські перевезення з Китаю

Морське перевезення вантажів є найпопулярнішим способом транспортування при доставці з Китаю. Тим не менш, існують багато нюансів пов’язані з доставкою з Китаю, які ми розглянемо нижче.

Особливості логістики при морських перевезеннях

Налагоджені механізми логістики необхідні як у зоні діяльності судноплавної компанії, що є ключовою ланкою в системі морських перевезень, так і її зовнішніх ринкових взаємодіях, зокрема, в ланцюгу поставок. Так склалося, що в рамках ринку морських перевезень задіяно три принципово різні види учасників.

  1. Судноплавні Компанії – це безпосередньо перевізники, морські контейнерні лінії;
  2. Портові служби, що здійснюють навантаження-розвантаження та складське зберігання;
  3. Експедитори, які організують перевезення для переміщення товарів від відправника до одержувача. Вони керують переміщенням вантажів між країнами, виступаючи посередниками між судноплавними лініями та імпортером або експортером. Вони повинні доставити вантаж клієнту до певної дати у непошкодженому стані.

Види контейнерів для перевезення вантажів

Використання контейнерів – зручний спосіб зберігання товарів під час транспортування. Вагомою їх перевагою є велика ємність та міцність. Якщо ви плануєте імпортувати товар на повне завантаження контейнера, ви можете використовувати будь-який з чотирьох варіантів контейнерів:

  • Стандартний FCL 20 ” (объем: 33,2 м³). 20-футовий контейнер. Стандартний універсальний контейнер для перевезення вантажів.

    20-футовый контейнер FCL 20

    Він має розміри 5,89 х 2,35 х 2,39 м та максимальна вага 24 тонни. Фактична вага брутто вантажу складає 18 тонн.

  • FCL 40” (об’єм: 67,7 м³) 40-футовий контейнер, Стандартний універсальний контейнер для перевезення вантажів.

    40-футовый контейнер FCL 40

    Он имеет размеры 12,03 х 2,35 х 2,39 м та максимальна вага 30,48 тонни. Вага брутто нормального вантажу становить 26 тонн.

  • FCL 40” HQ (Об’єм: 76,3 м³) Високий (High Cube). 40-футовий контейнер підвищеної ємності.

    40-футовый контейнер FCL 40HQ

    Він має розміри 12,03 х 2,35 х 2,69 м та максимальна вага 30,48 тонни. Фактична вага брутто вантажу складає 26 тонн.

Як заощадити на вартості морських перевезень

Як привезти товар з Китаю, щоб його вартість залишилася вигідною для здійснення бізнесу? Який спосіб доставки вибрати і який є найбільш оптимальним для Вас?

Різні судноплавні компанії мають різні обсяги контейнерів. Вибираючи потрібний вид контейнера Ви можете заощадити на вартості морських перевезень. Це можна зробити, розмістивши замовлення на кількість одиниць товару, які відповідають певному розміру контейнера, а не заздалегідь певній кількості.

Зробивши це, ви зможете уникнути ситуацій, коли ви платите за порожнє місце або замовляєте один повний контейнер ( FCL) та частина контейнера (LCL).

Оскільки доставка LCL тягне за собою вищі портові збори та адміністративні збори «за відправку», ніж доставка по FCL, тому доставка частини контейнера (LCL) часто обходиться дорожче.

Перевезення вантажу, який займає частину контейнера (LCL)

Перевезення вантажу який займає частину контейнера LCL

Перевезення вантажу об’єм меншим, ніж цілий контейнер — використовується разом із вантажами інших компаній, які будуть заповнювати контейнер. При надсиланні LCL ви платите за доставку вантажу в контейнері з одним або декількома вантажами від інших клієнтів постачальника вантажних перевезень. LCL є найбільш розумним варіантом для використання, якщо ви не можете заповнити 20-футовий контейнер.

При доставці LCL вам не доведеться займатися поверненням контейнера після отримання вантажу, так як ви ділитеся контейнером, компанія, що займається доставкою контейнерів, займатиметься його поверненням, а також бронюванням зворотних рейсів для цього контейнера. Відправники вантажу, що використовують LCL, відповідають тільки за свій вантаж.

Полная загрузка контейнера (FCL)

Перевезення вантажу який займає повний контейнер FCL

Повне завантаження контейнера (FCL) – це тип морського фрахту. А це не означає, що ви платите за доставку цілого контейнера незалежно заповнений він повністю чи ні. Перевага доставки FCL полягає в тому, що вам не потрібно ділити контейнер з іншими відправками. Якщо ви відправляєте 6 стандартних піддонів у 20-футовому контейнері, 12 стандартних піддонів або більше у 40-футовому контейнері, економічно ефективним способом доставки такого вантажу є використання перевезення FCL, а не LCL.

Практичний приклад розрахунку доставки з Китаю

Як зазначалося раніше, теоретичний обсяг завантаження для 3 різних контейнерів:

  • FCL 20 ” (Об `єм: 33,2 м³)
  • FCL 40 ” (об `єм: 67,7 м³)
  • FCL 40 ” HQ (об `єм: 76,3 м³)

Насправді повністю весь обсяг контейнера рідко коли можна заповнити. Нижче наведено дві поради у разі якщо обсяги упаковки нижче 0,02 м³/CTN, тобто фактичні обсяги завантаження:

  • FCL 20 ” (об `єм: 28 м³)
  • FCL 40 ” (об `єм: 56 м³)
  • FCL 40 ” HQ (об `єм: 68 м³)
CTN (content ton metric) – вміст у тоннах (метричних)

Якщо обсяги упаковки перевищують 0,04 м³/CTN, то фактичні обсяги завантаження становлять:

  • FCL 20” (об’єм: 24-25 м³)
  • FCL 40 ” (об’єм: 53-54 м³)
  • FCL 40” HQ (об’єм: 63-65 м³)

Зверніть увагу, что точные объемы загрузки могут немного отличаться в зависимости от вашей ситуации.

Приклад

Зовнішнє упакування вантажу складає – 670 мм x 570 мм x 505 мм з 6 коробками. У цьому випадку розрахунок здійснювався таким чином: Додайте 5 мм для кожної сторони. Це дає: 0,675 м х 0,575 м х 0,51 м ≈ 0,198 м³. Залежно від ситуації на упаковці, якщо вона розпухла, ми можемо додати 1 см-2 см.
0,198 м³ / ctn > 0, 04 м³ / ctn, тому ми вибираємо це число для 40-футового контейнера
54 / 0,198 = 272 ящики
Загалом у нас є 272 х 6 = 1636 одиниць коробок.
У цьому випадку ми можемо трохи завантажити ще 10-20 коробок, але 272 безпечно на 100%.

Документи, що використовуються при морських перевезеннях

Коносамент (B/L) — Bill of lading

Коносамент (B/L) Bill of lading — документ, що видається перевізником відправнику вантажу на посвідчення прийняття вантажу до перевезення морським транспортом з зобов’язанням доставити вантаж у порт призначення і видати його законному власнику коносамента. Коносамент є одним з основних документів, що застосовуються при митному оформленні та митному контролі товарів, що переміщуються морським транспортом. Коносамент засвідчує право власності на відвантажений товар. Він діє як договір на відвантаження товару з умовами договору, викладеними на зворотному боці рахунку. Він також служить квитанцією на вантаж і доказом права власності на товар, що відправляється.

Коносамент (B/L) — Bill of lading

Коносамент включають такі:

  • відправник вантажу та вантажоодержувач;
  • перевізник, що видав коносамент;
  • експедитор, походження вантажу;
  • агент прибуття / експедитор; обробці.
    Інструкція включає:

    • вміст вантажу (наприклад, одяг, електроніка, продукти харчування);
    • тип внутрішньої упаковки (наприклад, коробки, ящики, бочки, мішки або рулони);
    • тип зовнішньої упаковки;
    • ідентифікація маркування або характеристик;
    • тип використовуваного транспорту;
    • особливі інструкції за обігом;
    • вага та обсяг вантажу.

    В коносаменте также обозначен маршрут, через который будет проходить груз, чтобы добраться от продавца до покупателя. Детали включают в себя:

    • походження відправлення;
    • пункт призначення вантажу;
    • маршрут по якому планується перевезти вантаж.

    Комерційний рахунок-фактура та пакувальний лист

    Комерційний рахунок-фактура (Invoice)

    Комерційний рахунок-фактура (Invoice) – комерційний документ, в якому міститься список даних, які продавець надає покупцю і включає таку інформацію, як назва продукту, опис, кількість, ціна за одиницю товару, загальна сума і т. д. Він так ж є документи підтвердження оплати і необхідні митного оформлення, сплати мит і податків, коли товар прибув. Незважаючи на те, що комерційний рахунок-фактура не є транспортним документом, він є одним із найважливіших документів у процесі зовнішньоекономічної торгівлі.

    Упаковочный лист (Packing list)

    Пакувальний лист (Packing list) – товаросупровідний документ, в якому міститься повний перелік товару по кожному товарному місцю окремо (коробка, ящик, палет тощо). Відвантаження товару зазвичай завжди супроводжується випискою пакувальних листів. Пакувальний лист та інвойс мають практично однаковий зміст, відмінність у тому, що у пакувальному листі не вказується вартість товару. Він використовується імпортером та митницею для перевірки та контролю товарів. Дані та вміст в пакувальному листі повинні відповідати вмісту коносамента та інших документів.

    Найкращі порти морської доставки в Китаї

    Основні порти доставки в Китаї:

    Основные порты доставки в Китае
    1. Порт Шанхай (Shanghai).
      Включає глибоководний порт Яншань і судноплавні термінали Вайгаоцяо, і його експлуатує Шанхайська міжнародна портова (групова) компанія. В даний час порт обробляє понад 35 мільйонів контейнерів з двадцятьма футовими еквівалентами на рік, і він продовжує зростати і збільшувати свої потужності.
    2. Порт Шеньчжень (Shenzhen)
      Він включає порт Яньтянь, порт Шекоу, порт Дачан-Бей і порт Чіван, і його експлуатують Шеньчженьський порт Яньтянь і Шеньчжень Чіван Уорф Холдінгс. Назва «Порт Шеньчжень» – це збірний термін, який відноситься до безлічі портів, знайдених у місті Шеньчжень.
    3. Порт Ціндао (Qingdao)
      Він включає портову зону Даганг і контейнерний термінал Цяньвань. Порт управляється Qingdao Port (Group) Co., Ltd.
    4. Порт Нінбо (Ningbo)
      Він включає порт Чженьхай і порт Бейлун і експлуатується компанією Ningbo Zhoushan Port Group Co., Ltd. Він офіційно називається портом Нінбо-Чжоушань, так як порти Нінбо та Чжуошань були об’єднані в 2006 році.
    5. Порт Гуанчжоу (Guangzhou)
      Порт включає портову зону Сіньша, термінал Наньша, портову зону в центрі міста, портову зону Хуанпу і експлуатується компанією Guangzhou Port Group Co., Ltd.
    6. Порт Тяньцзінь (Tianjin)
      Він включає Південний порт, Східний порт і Північний порт, експлуатується компанією Tianjin Port (Group) Co., Ltd. Він розташований приблизно за 150 км на південний схід від Пекіна. У 2015 році порт потрапив у заголовки газет після того, як різні вибухи (викликані поганим зберіганням хімікатів) призвели до збитків та загибелі людей.
    7. Порт Сямынь (Xiamen)
      Он включает в себя портовую зону Хайцан и портовую зону Дунду. Управляется Xiamen Port Holding Group.
    8. Порт Далянь (Dalian)
      Він включає порт Dayaowan і управляється компанією Dalian Port Group Co., Ltd. Порт розташований у провінції Ляонін. Він межує з Північною Кореєю і є найпівнічнішим незамерзаючим портом Китаю.
    9. Порт Гонконгу (Hong Kong)
      Він включає контейнерні термінали Kwai Tsing і управляється Modern Terminals Limited, Гонконзькими міжнародними терміналами, Китайською компанією з морських перевезень (група), DP World, Asia Container Terminals Ltd. За останні роки обсяг морських перевезень впав після Сінгапуру, Шанхаю та Шеньчжень. Це залишається важливим портом для торгівлі з Південно-Східною Азією.

    Морські перевезення вантажів з Китаю

    Морські перевезення вантажів з Китаю користуються великою популярністю в Україні. Така послуга транспортування товарів особливо вигідна для тих підприємців, чия сфера діяльності поширюється на транспортування великогабаритних вантажів.

    Якщо вам потрібна доставка з Китаю морем і ви шукаєте найбільш вигідні варіанти для транспортування, тоді компанія Cargo Support запропонує вам найбільш привабливу пропозицію, залежно від обсягу замовлення.

    Як організувати морську доставку з Китаю у воєнний час

    Війна, розв’язана росією проти України, вплинула на весь бізнес по всій Україні і призвела до блокування багатьох логістичних ланцюжків, що призвело до необхідності шукати альтернативні шляхи доставки. Зараз, на жаль, через блокаду та мінування Чорного моря, морські контейнерні перевезення в порти Одеси недоступні. Можливим варіантом доставки з Китаю великих партій товарів стало морське перевезення до європейських портів з подальшим перевезенням автомобільним транспортом в Україну через західні регіони нашої країни, де й відбувається митне оформлення, після якого товари перевозяться одержувачу.

    Морські перевезення з Китаю

phone+380664503545

  info@cargosupport.com.ua

Для попереднього розрахунку вартості доставки ви можете скористатись калькулятором доставки з Китаю, а потім звернутися до наших менеджерів за уточненнями.

Калькулятор доставки з Китаю

×

Калькулятор доставки из Китая

Доставка Китай - Украина

   ❋ Поля обов’язкові для заповнення

FAQ – ТОП питань та відповідей про морські перевезення з Китаю

Як замовити контейнер з Китаю?

  • зв’яжіться з нашими менеджерами по телефону, форму зворотнього зв’язку або e-mail;
  • узгодження всіх деталей перевезення;
  • залежно від умов поставки забір вантажу у відправника та доставка в порт в Китаї або прийом вантажу безпосередньо в порту;
  • морське перевезення з Китаю в Україну;
  • проходження необхідних процедур в одеському порту;
  • доставка вантажу автомобільним транспортом до митниці призначення; /li>
  • митне оформлення;
  • доставка вантажу одержувачу.

Як відбувається доставка вантажів з Китаю?

Перевезення контейнера з Китаю в Україну здійснюється морським транспортом із терміналів партнера. Вивезення можливе з будь-якого міста, розташованого на території Китаю. Після прибуття до порту Одеси відбувається довезення автомобільним транспортом до митниці, де відбувається митне очищення. Після цього вантаж доставляється одержувачеві.

Які документи необхідні для морського перевезення з Китаю?

Мінімальний пакет документів, необхідний для морської доставки з Китаю:

  • коносамент (Bill of lading);
  • інвойс (рахунок-фактура) ;
  • пакувальний лист;
  • контракт;
  • договір на транспортно-експедиторські послуги.

Залежно від характеру вантажу можуть знадобитися сертифікат походження, Health Certificate, ветеринарний сертифікат, ліцензії, сертифікат якості тощо.

>

Яка місткість контейнерів?

Внутрішні розміри контейнера 20 футів (Д x Ш x В): 5,90 м x 2,34 м x 2,38 м.
Максимальная грузоподъёмность: 24000 кг.

Внутрішні розміри контейнера 40 футів (Д x Ш x В): 12,02 м x 2,34 м x 2,38 м.
Максимальная грузоподъёмность: 26000 кг